Všeobecné obchodní podmínky
VŠEOBECNÉ PODMÍNKY PRODEJE NÁBYTKU NA MÍRU
-
Objednávky VEŠKERÉHO NÁBYTKU NA MÍRU – dále jen nábytek na míru , budou realizovány prostřednictvím FO, Tomášem Procházkou, zaměstnanci nebo zástupce Tomáše Procházky– dále jen NÁBYTKOVNA.
-
Realizace objednávky s instalací:
2.1) Objednávku může zákazník sjednat:
V prodejně NÁBYTKOVNY, e-mailem, případně datovou schránkou: při podepsání objednávky(úhradou zálohy zákazník vyjadřuje souhlas s VOP a zněním objednávky, potažmo nabídky) zákazník složí zálohu ve výši 70 % z celkové ceny díla, včetně DPH. Zálohová platba je možná v hotovosti při sepsání smlouvy o dílo nebo bankovním převodem. Doplatek ceny ve výši 30 % z celkové ceny díla, včetně DPH, uhradíte v hotovosti v den předání zakázky.
2.2) O veškerých skutečnostech, které by mohly ovlivnit kvalitu instalace nábytku na míru, je zákazník povinen informovat předem. Jedná se např. o skryté rozvody elektřiny, plynu, vody a topení ve stěnách a podlahách. V případě, že tak neučiní, NÁBYTKOVNA nenese odpovědnost za jejich případné poškození.
2.3) Instalace
a) Instalace nábytku na míru bude provedena v termínu dohodnutém se zákazníkem při zaměření, nejpozději však do 8 týdnů (u atypických zakázek do 10 týdnů) od zaplacení zálohy 70 % z ceny zakázky. NÁBYTKOVNA si vyhrazuje možnost posunutí termínu instalace v případě zásahu vyšší moci. V tomto případě bude zákazník o nejbližším možném termínu vyrozuměn písemně - e-mailem nebo datovou zprávou. Změna domluveného termínu instalace případných poskytnutých slev). Převzetí zakázky potvrdí zákazník doplacením zbývajících 30 % ceny zakázky a podepsáním předávacího listu.
b) V případě nepřítomnosti zákazníka ve sjednaném termínu instalace, bude zákazník muset za opakovaný příjezd uhradit polovinu platné sazby za instalaci.
c) V případě, že NÁBYTKOVNA neprovede instalaci ve smluvně dohodnutém termínu, je povinna uhradit penále ve výši 0,1 % z ceny zakázky denně. Penále se účtuje počínaje prvním pracovním dnem od smluvně dohodnutého termínu instalace.
2.4) Cena za instalaci
a) Cena instalace, není-li vyčíslena je součástí celkové ceny, pokud není v nabídce/objednávce uvedeno, že instalace není součástí nabídky.
b) V případě neuhrazení doplatku prodejní ceny, má technik právo odinstalovat a odnést vestavěný nábytek nebo doplňky, které budou namontovány zpět po uhrazení doplatku konečné ceny. Opětovná instalace nábytku nebo doplňků bude spojena s náhradou škody nám vzniklé, a to ve výši 20 % z ceny nábytku.
c) Do úplného zaplacení prodejní ceny nábytku zůstává zboží použité pro tuto instalaci naším majetkem.
d) Cena instalace nezahrnuje vyrovnání případných nerovností stěn, podlahy nebo stropu v bytě zákazníka.
- DPH – dle § 48 Zákona č. 235/2004 Sb. o DPH ve znění platném od 1. 1. 2008 (sazby daně u bytové výstavby)
12 % DPH: vestavěný nábytek bude instalován do bytových prostor (bytového domu, rodinného domu či bytu).
21 % DPH: vestavěná skříň bude instalována do nebytových prostor nebo bude bez instalace.
Dle § 4, písmene a.) se rozumí: BYTOVÝM DOMEM stavba pro bydlení, ve které více než polovina podlahové plochy odpovídá požadavkům na trvalé bydlení a je k tomuto účelu určena, RODINNÝM DOMEM stavba pro bydlení, ve kterém více než polovina podlahové plochy odpovídá požadavkům na trvalé rodinné bydlení a je k tomuto účelu určena, a v níž jsou nejvýše 3 samostatné byty, nejvýše 2 nadzemní a 1 podzemní podlaží a podkroví, a BYTEM soubor místností, popřípadě jednotlivá obytná místnost, který svým stavebně technickým uspořádáním a vybavením splňuje požadavky na trvalé bydlení.
V případě jakýchkoli bytových doplňků (komody, noční stolky, stoly, atd.) a samostatného prodeje doplňků ke skříním, jež nejsou pevnou součástí vestavěné skříně, uplatní se sazba 21 % DPH. Prohlášení o určení využití vestavěného nábytku je zákazník povinen potvrdit podpisem na objednávkovém formuláři. V případě, že zákazník nepravdivým prohlášením o místě, kde bude vestavěný nábytek namontován, nám způsobí v budoucnu finanční ztrátu spojenou s dodatečným doměřením DPH, zavazuje se tuto ztrátu pro nás uhradit, a to i včetně vzniklých penále.
-
V případě, že zákazník z vlastní viny neumožní instalaci nábytku v dohodnutém termínu instalace, je povinen uhradit za opakovaný příjezd polovinu platné sazby za instalaci. Po uplynutí 30 dnů od dohodnutého termínu instalace, můžeme od smlouvy odstoupit a uhrazená záloha propadá v náš prospěch.
-
Zákazník potvrzuje provedení služby a příjem zboží bez výhrad uhrazením ceny a podpisem předávacího listu. Pokud nebude zákazníkovi předložen předávací list, zákazník může odmítnout úhradu služby.
-
Realizace objednávky bez instalace
Zákazník má možnost objednat si výrobky bez instalace. Takto sjednaná objednávka bude zadána do výroby po uhrazení 70 % její ceny a předložení výkresové dokumentace. Odběr hotové zakázky se uskuteční ve výrobní dílně/skladu odpovídající místu sepsání zakázky po uhrazení zbývajících 30 % ceny zakázky. Při odběru obdrží zákazník pouze fakturu na konečnou cenu zakázky (bez instalace, vč. DPH a případných poskytnutých slev). Termín dodání je 5 týdny (7 týdnů u atypických výplní), není-li uvedeno jinak.
- Reklamace
Veškeré reklamace musí mít písemnou formu a předkládají se v místě prodeje, e-mailem nebo datovou zprávou.
- Odstoupení od objednávky
Zákazník nemůže odstoupit od objednávky, protože se jedná o zakázkovou výrobu. Všechny zákazníkem zaplacené zálohy propadají. Máme právo odstoupit od zakázky v případě zvlášť nevhodných prostor pro instalaci nábytku. Posouzení vhodnosti prostor pro instalaci skříní je plně v kompetenci našeho technika provádějícího měření.
-
Maximální životnosti posuvného systému bude docíleno udržováním mechanických částí v čistotě. Spodní kolejnice je nutné udržovat v čistotě a minimálně jednou měsíčně vyčistit vysavačem.
-
V případě použití přírodních materiálů jako je dýha, masiv, ratan, bambus apod. nelze zaručit shodnou barevnost a kresbu dřeva na všech plochách a je potřeba dbát na údržbu.
-
Záruka U kuchyní je platná záruka 2 roky poskytována na provedenou práci a materiál. Na kování BLUM poskytujeme doživotní záruku. Záruka znamená, že vadné zboží bude vyměněno. Neneseme odpovědnost za škody, které nejsou přímo spojeny s podstatou zboží nebo služby, která byla provedena.
Tyto Všeobecné podmínky prodeje nabývají platnosti zveřejněním na webových stránkách www.nabytkovna.cz
dne 28.04.2024