Všeobecné obchodní podmínky

 

VŠEOBECNÉ PODMÍNKY PRODEJE NÁBYTKU NA MÍRU

  1. Objednávky VEŠKERÉHO NÁBYTKU NA MÍRU – dále jen nábytek na míru , budou realizovány prostřednictvím FO, Tomášem Procházkou, zaměstnanci nebo zástupce Tomáše Procházky– dále jen NÁBYTKOVNA.

  2. Realizace objednávky s instalací:

2.1) Objednávku může zákazník sjednat:

V prodejně NÁBYTKOVNY, e-mailem, případně datovou schránkou: při podepsání objednávky(úhradou zálohy zákazník vyjadřuje souhlas s VOP a zněním objednávky, potažmo nabídky) zákazník složí zálohu ve výši 70 % z celkové ceny díla, včetně DPH. Zálohová platba je možná v hotovosti při sepsání smlouvy o dílo nebo bankovním převodem. Doplatek ceny ve výši 30 % z celkové ceny díla, včetně DPH, uhradíte v hotovosti v den předání zakázky.

2.2) O veškerých skutečnostech, které by mohly ovlivnit kvalitu instalace nábytku na míru, je zákazník povinen informovat předem. Jedná se např. o skryté rozvody elektřiny, plynu, vody a topení ve stěnách a podlahách. V případě, že tak neučiní, NÁBYTKOVNA nenese odpovědnost za jejich případné poškození.

2.3) Instalace

a) Instalace nábytku na míru bude provedena v termínu dohodnutém se zákazníkem při zaměření, nejpozději však do 8 týdnů (u atypických zakázek do 10 týdnů) od zaplacení zálohy 70 % z ceny zakázky. NÁBYTKOVNA si vyhrazuje možnost posunutí termínu instalace v případě zásahu vyšší moci. V tomto případě bude zákazník o nejbližším možném termínu vyrozuměn písemně - e-mailem nebo datovou zprávou. Změna domluveného termínu instalace případných poskytnutých slev). Převzetí zakázky potvrdí zákazník doplacením zbývajících 30 % ceny zakázky a podepsáním předávacího listu.

b) V případě nepřítomnosti zákazníka ve sjednaném termínu instalace, bude zákazník muset za opakovaný příjezd uhradit polovinu platné sazby za instalaci.

c) V případě, že NÁBYTKOVNA neprovede instalaci ve smluvně dohodnutém termínu, je povinna uhradit penále ve výši 0,1 % z ceny zakázky denně. Penále se účtuje počínaje prvním pracovním dnem od smluvně dohodnutého termínu instalace.

2.4) Cena za instalaci

a) Cena instalace, není-li vyčíslena je součástí celkové ceny, pokud není v nabídce/objednávce uvedeno, že instalace není součástí nabídky.

b) V případě neuhrazení doplatku prodejní ceny, má technik právo odinstalovat a odnést vestavěný nábytek nebo doplňky, které budou namontovány zpět po uhrazení doplatku konečné ceny. Opětovná instalace nábytku nebo doplňků bude spojena s náhradou škody nám vzniklé, a to ve výši 20 % z ceny nábytku.

c) Do úplného zaplacení prodejní ceny nábytku zůstává zboží použité pro tuto instalaci naším majetkem.

d) Cena instalace nezahrnuje vyrovnání případných nerovností stěn, podlahy nebo stropu v bytě zákazníka.

  1. DPH – dle § 48 Zákona č. 235/2004 Sb. o DPH ve znění platném od 1. 1. 2008 (sazby daně u bytové výstavby)

12 % DPH: vestavěný nábytek bude instalován do bytových prostor (bytového domu, rodinného domu či bytu).

21 % DPH: vestavěná skříň bude instalována do nebytových prostor nebo bude bez instalace.

Dle § 4, písmene a.) se rozumí: BYTOVÝM DOMEM stavba pro bydlení, ve které více než polovina podlahové plochy odpovídá požadavkům na trvalé bydlení a je k tomuto účelu určena, RODINNÝM DOMEM stavba pro bydlení, ve kterém více než polovina podlahové plochy odpovídá požadavkům na trvalé rodinné bydlení a je k tomuto účelu určena, a v níž jsou nejvýše 3 samostatné byty, nejvýše 2 nadzemní a 1 podzemní podlaží a podkroví, a BYTEM soubor místností, popřípadě jednotlivá obytná místnost, který svým stavebně technickým uspořádáním a vybavením splňuje požadavky na trvalé bydlení.

V případě jakýchkoli bytových doplňků (komody, noční stolky, stoly, atd.) a samostatného prodeje doplňků ke skříním, jež nejsou pevnou součástí vestavěné skříně, uplatní se sazba 21 % DPH. Prohlášení o určení využití vestavěného nábytku je zákazník povinen potvrdit podpisem na objednávkovém formuláři. V případě, že zákazník nepravdivým prohlášením o místě, kde bude vestavěný nábytek namontován, nám způsobí v budoucnu finanční ztrátu spojenou s dodatečným doměřením DPH, zavazuje se tuto ztrátu pro nás uhradit, a to i včetně vzniklých penále.

  1. V případě, že zákazník z vlastní viny neumožní instalaci nábytku v dohodnutém termínu instalace, je povinen uhradit za opakovaný příjezd polovinu platné sazby za instalaci. Po uplynutí 30 dnů od dohodnutého termínu instalace, můžeme od smlouvy odstoupit a uhrazená záloha propadá v náš prospěch.

  2. Zákazník potvrzuje provedení služby a příjem zboží bez výhrad uhrazením ceny a podpisem předávacího listu. Pokud nebude zákazníkovi předložen předávací list, zákazník může odmítnout úhradu služby.

  3. Realizace objednávky bez instalace

Zákazník má možnost objednat si výrobky bez instalace. Takto sjednaná objednávka bude zadána do výroby po uhrazení 70 % její ceny a předložení výkresové dokumentace. Odběr hotové zakázky se uskuteční ve výrobní dílně/skladu odpovídající místu sepsání zakázky po uhrazení zbývajících 30 % ceny zakázky. Při odběru obdrží zákazník pouze fakturu na konečnou cenu zakázky (bez instalace, vč. DPH a případných poskytnutých slev). Termín dodání je 5 týdny (7 týdnů u atypických výplní), není-li uvedeno jinak.

  1. Reklamace

Veškeré reklamace musí mít písemnou formu a předkládají se v místě prodeje, e-mailem nebo datovou zprávou.

  1. Odstoupení od objednávky

Zákazník nemůže odstoupit od objednávky, protože se jedná o zakázkovou výrobu. Všechny zákazníkem zaplacené zálohy propadají. Máme právo odstoupit od zakázky v případě zvlášť nevhodných prostor pro instalaci nábytku. Posouzení vhodnosti prostor pro instalaci skříní je plně v kompetenci našeho technika provádějícího měření.

  1. Maximální životnosti posuvného systému bude docíleno udržováním mechanických částí v čistotě. Spodní kolejnice je nutné udržovat v čistotě a minimálně jednou měsíčně vyčistit vysavačem.

  2. V případě použití přírodních materiálů jako je dýha, masiv, ratan, bambus apod. nelze zaručit shodnou barevnost a kresbu dřeva na všech plochách a je potřeba dbát na údržbu.

  3. Záruka U kuchyní je platná záruka 2 roky poskytována na provedenou práci a materiál. Na kování BLUM poskytujeme doživotní záruku. Záruka znamená, že vadné zboží bude vyměněno. Neneseme odpovědnost za škody, které nejsou přímo spojeny s podstatou zboží nebo služby, která byla provedena.

Tyto Všeobecné podmínky prodeje nabývají platnosti zveřejněním na webových stránkách www.nabytkovna.cz

dne 28.04.2024

Zpět do obchodu